Lütfen Müşteri Numaranızı ve
şifrenizi girerek giriş yapınız.
 
Müşteri Numarası:
Şifre
   
Şifremi unuttum
Yeni şifre almak istiyorum
For instructions on removing the forced popup message, please visit http://www.milonic.com/removelink.php
  Ana Sayfa / Hasar Anında Ne Yapılır?
 

Hasar Anında Yapılması Gerekenler
 
Herhangi bir hasar anında 7 gün 24 saat hizmet veren 444 1936 numaralı Müşteri iletişim merkezimizi arayınız.
 
Hasar ihbarı yapılırken sigortacıya iletilmesi gereken bilgiler 

1-Poliçe numarası  
2-Sigortalı / Mağdur isim ve / veya ünvanı
3-Hasar tarihi
4-Hasar yeri
5-Hasar nedeni
6-Tahmini hasar bedeli
7-Ekspertiz yapılacak yerin açık adresi,eksperin irtibata geçeceği kişinin irtibat bilgileri.